"" Purple Area: Trädgårdsarbete

söndag, maj 24, 2015

Trädgårdsarbete

Det här blev en riktig trädgårdshelg för min del, och snacka om att där är att göra. Kändes först som en droppe i havet att rensa ogräs och klippa, men efter två dagar så känns det ändå rätt mycket bättre. Jag har alltid satsat på växter som växer kraftigt och lätt förökar sig själv. För att jag gillar det lite vilda, men i år, har det varit lite väl vilt. Jag har fått rensa bort rejält för att allt inte bara ska växa ihop. Murgrönan nedan hade växt så att jag fick klippa ner den i kanten för att kunna ta mig in i trädgårdsförrådet.





































Foto Purple Area

3 kommentarer:

Finaste mattan sa...

Ja, med all denna nederbörd så växer det djungel här med! : )Mian

purple area sa...

Mian, ja plus en mild vinter antar jag. Men det är ju bra att det växer, blir så mycket roligare då.

/Susann

Anonym sa...

Vilken fin trädgård du har! Kan du rekommendera fler snabbväxande växter?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...